online marketingesem

Álláslehetőség – nyílt levél leendő online marketingesem számára

Olvasási idő: kb. 3 perc

Kedves leendő online marketingesem!

Ez nem vicc, ez egy nyílt levél Neked. Egy munkalehetőség.

Rólam. Egykori stúdió üzemeltetőből lettem 9 hónapja online oktató. A vállalkozás olyan mértékű fejlesztésen megy át folyamatában, ami egyre több energiát követel tőlem, ezért amit lehet kiszervezek és tapasztaltabbakra bízom.

Az online marketing kapcsán nem egy igen kritikus hangú anyag került ki a kezeim közül. De akarom hinni, hogy ez mind segítség neked, hogy ráláss arra, amit akarok vagy amit éppen nem akarok.

Nézzük ezeket.

  • Nem vagyok hajlandó az átlátszó közösségépítő manírokba beleállni. Erről szól a Megerősítem, mosógép influenszer lettem c. blog.
  • Partnerként akarom továbbra is kezelni az ügyfeleimet. Ezt erősíti a #teszekakulturálisrothadásellen c. hézagpótló. Valamint ellentmondást nem tűrően hiszek a saját hang erejében, az eredetiségben és az őszinte közlésben.
  • Nekem ez misszió és nem megélhetési fitness, ezért is nyíltam meg a Bukásaim és felemelkedéseim c. részben. Az írás kiemelt üzenete számodra, hogy valós teljesítményt és kemény munkát várok el.
  • Nyers vagyok és őszinte ügyvezetőként. Az eredményekre koncentrálok. Ennek szellemében íródott a Nem fáj neki eléggé, avagy a derékfájástól a belátásig c. anyag, csak hogy már az elején megmutassam a fogam fehérjét.
  • Kritikus vagyok önmagammal, a szakmámmal, a beváltnak hitt manírokkal szemben ennek adok hangot egy másik dörgedelmemben a Fitness-porn0 vagy magabiztosság c. dolgozatomban. Számodra leginkább ebből az a legfontosabb, hogy kreativitást, konstruktív ötleteket várok el, vagyis kérlek kerüld az unalmas kliséket.
  • Hiszem, hogy a szinkronicitás mennyire fontos oktató, program és ügyfél szintjén is. Ezt bontja ki a A DÖCSömről őszintén… c. írásom. A megkerülhetetlen piacszegmentációban hiszek.
  • Még ha elsőre el is utasítok valamit, kipróbálom azt, hogy a tapasztalat jogán véleményt formálhassak és ne csak képzelegjünk. Így készült a Kérdések & válaszok c. videós anyag. A videó remélem erősíti benned a „szokatlanban” rejlő lehetőséget.
  • Árképzés tekintetében az elmúlt 5 év gyakorlatát viszem, amit közre adok a Mi? Mennyi? Miért? avagy az árképzésről őszintén c. pár percesemben. Kulcsfontosságú anyag a közös munka eredményessége szempontjából.
  • Már néhány hónap után felfedeztem az e-kereskedelem csapdáit és visszásságait, ezért született meg ideje korán az első társadalomkritikám a Modernkori bújócska – avagy az E-kereskedelem sötét oldala.

Mindabból amit visszajelzésként kaptam önmagamról: nem könnyű, de lehet velem dolgozni.

Ellenben egy izgalmas fejlődési lehetőség számodra, hogy valami valóban eredetit alkoss, mint az online marketingesem. 

Amit a fejembe veszek elérek. Szerintem nem érdemes kimaradnod ebből.

Üdvözlettel: Zákány Norbert

Megosztás: